×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

جمعه 27 مهر 1403

گام‌های ارزشمند مدیریت شهری سنندج در توسعه فضای سبز

استاندار کردستان گفت: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج به ویژه طی یکی دو سال اخیر توجه خاص و ویژه‌ای به نقاط حاشیه شهر شد و انصافا در مجموعه مدیریت شهری کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است که قابل تقدیر بوده و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

گام‌های ارزشمند مدیریت شهری سنندج در توسعه فضای سبز

  • 1403/02/26 - 12:13
  • - تعداد بازدید: 255
  • - تعداد بازدیدکننده: 255
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /Zv1
استاندار کردستان:

توجه ویژه مدیریت شهری سنندج به نقاط کم برخوردار و حاشیه/گام‌های ارزشمند مدیریت شهری در توسعه فضای سبز/ مدیریت شهری کار بسیار سخت است/موفقیت قابل تقدیر شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های توسعه‌ای

استاندار کردستان گفت: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج به ویژه طی یکی دو سال اخیر توجه خاص و ویژه‌ای به نقاط حاشیه شهر شد و انصافا در مجموعه مدیریت شهری کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است که قابل تقدیر بوده و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم بهره‌برداری از روژه مجتمع فرهنگی شهدای سنندج، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مردم کردستان از شیعه و سنی اعتقاد زیادی به امام رضا(ع) دارند و همواره به این امام همام توسل می‌کنند.

وی سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت 88 را نقطه عطفی در تاریخ این استان دانست و گفت: معتقدیم متاسفانه دستاوردهای سفر رهبری به استان کردستان به خوبی تبیین نشده است.

استاندار کردستان افزود: خیلی از نسل‌های جدید به ویژه عزیزان دهه 80 و 90 شناختی از شرایط کردستان در قبل از سفر مقام معظم رهبری به استان ندارند لذا می‌طلبد وضعیت توسعه‌ای استان در قبل و بعد از سفر رهبر معظم انقلاب بیان شود.

وی در ادامه از تلاش برای احداث پروژه فرهنگی هنری شهدای شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: استان فرهنگی کردستان به ویژه در شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان به چنین فضاهایی نیاز دارد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: امیدواریم مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهرداری سنندج به پاتوقی برای فعالین عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود و شاهد حضور هنرمندان و تربیت استعدادهای توانمند در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری و کار شهرداری کار بسیار سخت است، گفت: شهرداری نهادی عمومی غیردولتی است، ما در دستگاه‌های دولتی هرچه مشکل داشته باشیم می‌دانیم حقوق پرسنل به موقع پرداخت می‌شود، اما در شهرداری خدمت به  مردم، انجام خدمات شهری و تامین حقوق و مزایای پرسنل دغدغه است.

استاندار کردستان در ادامه به بافت شهر سنندج و ضرورت توجه بیشتر به توسعه شهری در آن اشاره کرد و گفت: شهر سنندج از جمله شهرهایی است که بافت ناکارآمد و حاشیه زیادی دارد تا جایکه در مجموع استان بیش از 35 درصد آن بافت ناکارآمد است و اقدامات توسعه‌ای در چنین بستری نیاز به تلاش جهادی دارد.

وی با بیان اینکه نقد و انتقاد همیشه وجود دارد به ویژه در حوزه عمومی مانند شهرداری که از بدو تولد تا فوت با این مجموعه در قالب مختلف سروکار دارد، عنوان کرد:  قطعا در فرآیند ارائه خدمات فرهنگی، عمومی، هنری، خدماتی و غیره نقاط ضعف و قوت وجود دارد لذا باید در زمان نقد، نقاط قوت و ضعف را با هم دید و از این مجموعه حمایت صورت بگیرد.

زارعی‌کوشا افزود: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج به ویژه طی یکی دو سال اخیر توجه خاص و ویژه‌ای به نقاط حاشیه شهر شد و انصافا در مجموعه مدیریت شهری کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است که قابل تقدیر بوده و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی یکی دو سال اخیر با برنامه‌ریزی‌های مناسب پارک‌های بزرگ مقیاس در نقاط مخالف شهر احداث شده که زمینه را برای بهره‌مندی مردم از خدمات عادلانه و ارتقای رضایتمندی فراهم کرده است.

استاندار کردستان اذعان کرد: قطعا هیچ مدیر و فرماندار و شهرداری وجود ندارد که ضعفی نداشته باشد، معتقدیم مدیری که تمام افراد از آن تعریف می‌کنند مسائلی دارد.

وی افزود: مدیر باید به نحوی کار کند که عموم مردم رضایت داشته باشند و این طبیعی است، که بعضی افراد سودجو که منافع خود را در خطر می‌بینند صدا و جیغ بنفش‌شان در بیاید.

وی ضمن تاکید بر رعایت بیشتر حقوق پرسنل و مردم، بر خدمات‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان، گفت: همه باید دست به دست هم در مسیر خدمت به مردم استان تلاش کنیم و در این راستا  تمام توان خود را بکار گیریم.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: ما نسبت به مردم تعهد داریم و باید بدانیم که مردم به دولت و دولت هم به عنوان نماینده خود به بنده اعتماد کرده‌اند باید با خدمت شبانه روزی قدردان این اعتماد باشیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم بسترهای توسعه همه‌جانبه در این استان را فراهم سازیم و با پاسخگویی به مطالبات مردمی زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر آنها را فراهم سازیم.

وی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان عنوان کرد و گفت: مردم این استان سال‌های سال است چشم انتظار بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمامی هستند که بیش از 10 سال از آغاز آنها می‌گذرد امیدواریم با تلاش جهادی شاهد اتمام این پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها در چهارمین سفر رئیس جمهوری به استان باشیم.

انتهای پیام

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 885
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تنظیمات قالب